Friday, June 17, 2011

The Continuing Story of Bungalow Bill

Yeah ! Mä tein sen, sain vihdoinki blogspottii tehtyy oman blogin! Aiemmin se on kaatunu toho ulkoasuongelmaan. Sen takii tein toisen blogin tänne, ja sinne en enää tän jälkeen mitään kirjota! Tää on nyt vieny ton paikan. Gorgorgor. Tuol vanhan blogin puolel mul alko tapahtuu pikkuhiljaa moinen efekti, ku kirjottamisen vähälle jääminen. En sit tiiä mistä se johtu, oisko ollu sit muun elämän lisääntyminen tai joku muu syy. Kuitenkin, en sinne kirjotellu enää niin paljoa.

Tänään kesäloman eräänä pilvisenä perjantaina päätin ostaa ne stereot, joista mainitsin vanhan blogini puolella viime postauksessa (jonka itseasiassa kirjotin eilen). Gigantissa kattelin erilaisii vaihtoehtoja aika pitkään ja yllätyin aika huolel siitä, miten monessa niistä oli iPod-telakka. Itsehän en omista mitään i-alkuista, joten koin tavallaan kauniin turhautumisen hetken stereoitten edessä, koska iPod-telakkahan tietenki maksaa lisää ja jos en semmosta tarvi niin mitäs vittua. Yritin kans ettii jonkun semmosen yksilön, missä ois ollu subwoofer. Koska käsittääkseni se on aika vitun upee. Niissä kuitenki aika harvasta toi subwoofer löyty, mutta löysin silti oman mussukkani, missä on mp3-liitäntä, FM, CD ja kasettisoitin sekä subwoofer eikä iPod-telakkaa! yehaa! Suurin syy, miks ostin sen, oli siis se, että vuosien varrella mulle on kerääntyny aika vitusti cd-levyjä ja aattelin että nyt mä ostan vihdoin kunnon välineet mil voin kuunnella niitä ylpeesti!


Ihan vaan muistuttaakseni itseäni ja mahdollisia uusia lukijoita, voisin sanoo että oon melkonen leffafriikki. Mulla on melkein yhtä paljon leffoja ku mitä levyjä. Eli ihan vitusti liikaa. Tänään Gigantissa mä sitten sain päähäni että AHAA mulla pitää olla täydellinen kokoelma Harry Pottereita. Ja niin mä ostin Harry Potter ja Azkabanin vangin kuin myös kuoleman varjelukset part ykkösen. Eli nyt mun hyllystä uupuu enää puoliverinen prinssi ja ja ja kuoleman varjelukset part kaksi. 
Leffakokoelmat... Niin monta keskeneräistä ja vain 2 täydellistä. Ja ne täydelliset on O.C.-sarjan tuotantokaudet ja Taru sormusten herraksiset. En tajuu miten herra Tolkien on keksiny trilogiallee noin vaikeesti taivutettavan nimen! Herrakset.. herrat. En osaa. Mikää ei kuulosta oikeelta. Lord Of The Rings. 
Keskeneräiset kokoelmat mulla kantaa nimeä Twilight (xdxdd trolololoi), Frendit, House, Harry Potter, Pasila, Toy Story, The Simpsons ja Studio Ghibli. Ja kaikista noista leffoista yhteensä tuleekin yli metrin pituinen jono hyllyyni -- jono, josta olen varsin ylpeä!

Joten hmm.. tän eriskummallisen toisinkertaisen ensiesittelyn jälkeen voin kai sanoa, että ryhdyn kattomaan HP2:sta ja ja ja yes kirjottelen tänne sitten joskus kun ehdin! Eli toivottavasti pian c:

2 comments:

  1. Mä haluisin Dexterin tuotantokaudet 2 ja 3. . Ja kylmän ringin 2 vikaa tuotantokautta uupuu myös.
    8( ärsyttävää ku puuttuu tolle ihan vähän vaa!

    ReplyDelete
  2. Aivan! Vois vaa kaikki jatko-osat sillee kivast ilmestyy ku ostais yhen ^^ mutku ei >:--( ei täs maailmas xd

    ReplyDelete