Saturday, June 18, 2011

I said a wah, wah, wah-wah-wah, wah, wah-wah-wah, wah...

Whoaaa tää yö on ollu ikimuistoinen! Mun piti alkaa joskus yhentoista aikaan kattoo Harry Potterii ja feeniksin kiltaa, mut se vähän jäi ku ensin Jenni, sit Kaisa ja lopulta Kotka tuli koneelle ja innosti mut avaamaan sanaisen arkkuni! Kiitos siitä, se oli huomattavasti kivempaa ku se vaihtoehto, että oisin vaa kattonu sen leffan ja menny nukkumaan. Nyt nimittäin kävi niin, että se leffa loppu jo ehkä tunti sitten ja mä oon edelleen hereillä! Koneella ei oo enää ketään, aurinko nousee, ulkona sataa ja se kuulostaa kivalta ja Sum 41 soi!
Alan pikkuhiljaa kääntyy siihen suuntaa, että kesä on ihan kiva. En oo ikinä ennen nimittäi kattonu tähän aikaan ulos tuuletusräppänästä ja haistellu ilmaa. Toi tuoksu on aivan uskomattoman jännä! Ei sitä voi kuvailla. Siel haisee sateelle ja ilma on tommonen harmaa josta näkee, et kohta se muuttuu keltaseks. Aivan mahtavaa.
Ja täst viel puol tuntii eteenpäi nii mun porukat alkaa heräillä; mutsi lähtee heittää  mun veljen töihin!



Menin tosiaan viimeyönä....... tai no tänävarhaisena-aamuna nukkumaan 04:24 .. enkä oikeen saanu tätä postaustakaan kirjotettuu loppuun koska mun kone kaatu xd Joo se tekee sitä nykyää aika usein, on tehny joululomasta asti. Muttamutta, kuuntelin radioo sillon ku mun kone oli sammunu, ja sit tuijottelin vaa tonne ulos jossa oli melkein yhtä valosaa ku NYT! Ja nyt kello on sentää kohta jo kakstoista. Kun viisarit lyövät yhteen puolen päivän seesteisenä hetkenä --- nii tosiaan radiossa joku tyyppi kerto siitä miten se oli saanu työkaverilta pensasmustikoita ja sit se söi niitä siellä. Ihan mielenkiintosta... vaikkakin melko jäätävää. Pensasmustikoita. Niin ja sit se alko kertoo vielä siitä miten terveellisiä ne on ja että kaikkien pitäis vaihtaa ruokavalio terveellisempään mut silti kukaan ei tuu koskaan ajatelleeks pensasmustikoita. No mutta hyvä radion ääni, mä lupaan nyt aina ajatella pensasmustikoita kun olis aika vaihtaa ruokavaliota terveellisempään!

No comments:

Post a Comment