Wednesday, June 22, 2011

Stranger things have happened

Tänäkesänä huomaan olevani oppinut nukkumaan pitkään ja ihanasti. Sekä myös valvomaan pitkään ja mukavasti. Sen ansiosta oon missannut toisaalta kivat, mutta toisaalta sitten myös tylsät ja pppiiiiitkkääät kesäaamut. Oon lähes poikkeuksetta nukkunu joka päivä nyt lomalla (jos kesätyöaikaani ei lasketa troloolo) kahteentoista! Aiemmin aina lomillakin heräsin joskus yheksältä. Kymmeneltä viimestään. Oh ma.
Tästä huolimatta oon tänään ollut kamalan väsynyt ja jaja oon nukkunu millon missäki; sohvalla jossa meinasin tukehtua, omassa sängyssä, koneella ja ulkona auringonpaisteessa (:
Ulkona I had my blue moment, kun avasin puolen tunnin torkkujen jälkeen silmät ja kaikki oli muuttunu tappavan valkosesta ihan siniseks. Mun kädellä meni semmonen ihan miniminimini punanen hämppäri otus ja siitä olikin tullut oranssi tai no okei ehkä se vaan näytti oranssilta. Kaikki oli niin hassun oloista.

asd sain juuri tietää että Foo Fightersin keikalla on oleva kakkaa??!? :c

No comments:

Post a Comment