Thursday, July 14, 2011

We'll make you feel better

Nyt kun Pontso superman on 10 viikon ja yhden päivän ikäinen, siitäkin pitää tehdä kunniapostaus!

Oon ollu Pontson kanssa nyt niin paljon tällä viikolla kotona, että voisin alkaa kertoa jo sen rutiineista ja siitä, miks oon niin varma, että se todellakin on supermies.
Okei eli
Se herää aina kun ihminen herää, eli viideltä kun veljeni Joonas lähtee töihin, seittemältä kun mutsi lähtee töihin ja siinä välissä se harjoittelee kaikuluotausta puolisen tuntia, nukahtaa taas ja herää sitten yheltätoista kun annan sille päiväruuan. Aamuruuan se saa joskus ku iteltäni on vielä taju kankaalla joten en tiiä siitä mitään. Ruuan jälkeen meen takapihalle lagaamaan joskus pitkäks, joskus ei-niin-pitkäks aikaa. Pontso tulee sitten mukana ja se nukkuu yleensä mun vieressä terassilla -- kyllä, mä nukun takapihalla. Aamulla ei vaan jaksa elää.

Pontso on unien jälkeen kovin riehaisa joten se puree kaikkee, mikä lähtee tai ei lähde irti. Varpaat on sen ykköslemppari purentakohteena.
Kun se ei pure, syö tai ulkoile, se siis nukkuu. Se nukkuu paljon. Siitä oon tehny päivien mittaan tutkielmaa, ja oon erittäin varma siitä, että se on supermies, koska eihän se muuten nukkuis niin paljoo, jos sen ei tarvis käydä pelastamassa maailmaa öisin. Daa. Sen takia oonki kuvitellu sille ensimmäisestä päivästä lähtien supermiesviitan kaulaan, ja oh ma kuinka hyvin se sopis sille. Kukaan muu koira ei oo yhtä superhero ku mun Pontuska.

Tänään Pontsolla kävi sen ystävä Pompe kylässä. Pompe on Pontson kasvattajan oma pentu, joka on eri pentueesta mutta ihan samanikäinen ku Pontso. Joten ne tulee hyvin toimeen.
-- Okei en saanu poliisi-rosvo -ajatusta pois päästäni kun ne leikki, joten...






Ja sitten vielä pari söpistelykuvaa ((:



Tältä Pontso näyttää aina rankan yöpelastusoperaation jälkeen :o
Ja sitten vielä I must tell ya guys, että oon potterisoitunu again :o oon iha potter -- in every way. Siis fani. Tai siis, luen niitä kirjoja kuola poskella ja koitan saada rahat kasaan että pääsisin kattomaan sen final movien :o Ensin ehkä silti haluun lukee sen kirjan ja sitten vasta. Onneks oon jo alottanu lukemaan sitä! ((:

-okae

PS:: oon myös löytäny Red Hot Chili Peppersin uudestaan :o
PPS: ja go go, porvoo! löysin tänään billy talentin ekan levyn (: enää toka puuttuu ja voilá!

No comments:

Post a Comment