Saturday, August 27, 2011

Don't Stop Me Now

FFFAAAAAA vitutus. Ihan käsittämätön vitutus. Tyhjästä. Opin eilen tietämään mikä on öljynsuodatin. Cool. No ei oikee. Sitä minäki.

Okei mua väsyttää. En oikee jaksa olla ... ystävälline. En sitä vähääkää mitä muute jaksaisin. Eli oon hiljaa. Ku mua vituttaa, oon hiljane. Ku mun on paha olla, oon hiljane. Oon oikeestaan aika hiljane ihmine. Niiku... livenä. Koneella kyl juttuu irtoo melkei tyhjäst, mut liven sit ei vaa onnistu. Perus, lame teini.

Kävin tänää pyöräilemässä Aijan kanssa. Oli kivaa, kiitos. Yhteensä matkaa tuli 34,72km, ainaki eniron reittilaskurin mukaan. o_o Aika paljon. Imma proud of maself. Oli hauskaa istuskella tien laidassa ja heiluttaa ohikulkeville ja kattoo niitten ilmeitä. Antaa niille syy nauraa. Hymyillä. Ja sillee. Onneksi otin kameran mukaan.



oli toisinaan aika villii ajella tossa tiellä, missä ei oo kevyen liikenteen väylää ollenkaa. aina ku bussi tai rekka meni ohi, nii tuntu siltä et se imee sut sinne alle. vähän creepy.





tää kuva on oikeestaan mun mielestä ihan vitun hieno. värit ja ihan kaikki toimii.


löysin isoja kärpässieniä.... ♥ happy emo is happy!

tässä yritän näyttää pieneltä

... toisaalta niin tässäkin. beautiful failure (:

Oon kuunnellu ny illalla kauheen epämäärästä musiikkia. 2 Times Terroria ja nyt parhaillaan Queenia. En oo ikinä ennen kuunnellu Queenia. Mutta nyt. Tykkään tästä Queenin ihan vitun sama menköön semmosena ku on ei kiinnosta ja hyräilen vaan vaikka maailma kaatuu -tyylistä. Se on kiva. Lisää mun sekalaisesta musiikkimausta löytyy täällä, jos kiinnostaa eli ei. 

En enää jaksais hiuksia. En vaa jaksa. En jaksa lyhyitä koska näytän lyhyillä hiuksilla läskiltä. Pitää laihtua. En osaa, en pysty en kykene. Oon liian huono laihtumaan. Aina ku teen jotai liikunnallista nii ei mee ku hetki nii ne kulutetut kalorit on takas. Niiku tänäänki. Pyöräilin, tulin kotiin nälkäsenä -> syön sipsejä. VITTU.


En haluis valehella mutsille. Tuntuu pahalta. Mut mun on pakko, koska haluun ens viikonloppuna nähä kavereita. Tampereella ja Vaasassa. Sanon mutsille että lähen Järvenpäähän. Tuntuu niin pahalta. Mutta toisaalta kiva nähä muitaki naamoja. Ja onha tää ollu jo pitkää suunnitelmissa, mutta silti. Jotenki vaa... ei. Meen silti. Mikää ei voi estää mua nyt. Mummu lähettää huomenna illalla mulle rahaa että saan ostettua koulukirjan. Se maksaa 30e. Sanoin sille että se maksaa 60e. Valehtelin sillekki. Mä vihaan valehtelua.


Plus mun koneesta toi alapalkki missä näkyy kaikki kellonajat yms mesekeskustelut, nii se ei vastaa. Vihaan sitä ku mun kone tekee näi. Tai siis kyllä toi palkki toimii mutta mitkään ikkunat mitä siinä on auki ei toimi, paitsi tää. Media Player - ei. Mese - ei. Ei vittu sitten.

edit:// varmaa tänää on joku halauspäivä enkä mä oo saanu yhtäkää halausta?? fuck da shit. i wants a hug.

2 comments:

  1. Luin eka vahingos et "Tuun järvenpäähän sillee et JEEE 8DD?" Oww 8(

    ReplyDelete
  2. owww sori tuun sinne vaik sit öö 2vko pääst ku saan lisää rahaa C: SIT öö 17.9.! :) sit voidaa ettii omat kivat kärpässienet :o

    ReplyDelete