Wednesday, August 24, 2011

I Feel So

Meillä oli tänään ryhmäytymispäivä. Se oli oikeesti tosi hauska. Luulin että se ois ollu samanlaista paskaa ku ylä- ja ala-asteitten liikuntapäivät. Ei se ollu. Tuol oli semmosii hauskoi rastei mitä piti tehä, ekaks oli korikävelyy missä oli 3 korii johon yhen 5 hengen ryhmän piti mahtuu ja sit niit korei piti siirrellä sillee et pääs joku 10m eteenpäi. Seuraavaks oli frisbeegolffia ja sitten piti pyörii pesäpallomailan ympäri 12 kertaa ja yrittää juosta 30m suoraan. Meikähän on tunnetusti ihan surkee päästään joten lensin mettään jo neljännen kierroksen jälkeen ja sitten uudestaan kaaduin oikeesti sinne ryteikköön ku lähin juoksemaan. Se on hassu tunne, ku näkee et menee ojaan mut vaik kui yrittää kääntyy nii ei pysty :D



Oon ihan inlove with Tom DeLonge. Ihana mies. Box Car Racer, Angels and Airwaves ja Blink-182. DeLonge on paljon söpömpi ku Mark Hoppus joka näyttää mun mielestä vituttavan paljon suomenruotsalaiselta ylimieliseltä kermaperseeltä. Plus tykkään DeLongen äänestä enemmän. Ja sen lävistykset - AAAA♥♥♥



Toi kertosäe on jotain niin täydellistä. Noi sanat vaan.. iskee. Ne toimii täs elämänhetkessä tosi hyvin. Melkein saumattomasti. OKEI saumattomasti. Opettelin soittaa tänään uusia biisejä. AVA - The Adventuren ja Box Car Racer - I Feel So. Soitin niitä aika paljon -- niin akustisella ku sähkökitarallaki, ja koska soitin kumminki sähkökitaral enemmä ja siin on teräskielet ja paljon barresointuja.... niin mulla aukes vasemman etusormen kylki :D aika sexy. Mutta ei se haittaa, kipu on tehty... kiduttamaan. En mä kyl tiiä mitä hyvää siin on et nahat lähtee ja verta ja suolenpätkiä, mutta.. jotenki se kuuluu kitaransoittamisee. Ja mä hyväksyn sen. Ite oon valinnu et alan soittaa kitaraa ja mun on kestettävä tää paska mitä se kantaa mukanaa :D

Sometimes
I wish I was brave
I wish I was stronger
I wish I could feel no pain
I wish I was young
I wish I was shy
I wish I was honest
I wish I was you not I

'Cause
I feel so mad
I feel so angry
I feel so callused
So lost, confused, again
I feel so cheap
So used, unfaitful
Let's start over
Let's start over

No comments:

Post a Comment