Wednesday, August 31, 2011

Naked In The Rain

Heräsin tänään 8:45. Menin kylppäriin pesemään hampaita. Tiesin että kylppärissä on ampiainen. Katoin ovella hetken että missä se on, ja ku ei näkyny niin menin sisemmälle. Sitten ku mun naama oli ehkä 10cm päässä peilistä nii huomaan että se ampiainen on just siinä. Siinä peilissä. Just mun naaman eessä. Menin iha paniikkiin, lähin kylppäristä pois ja tärisin. Kun tulin koulusta kotiin, tulin takaoven kautta. Avaan takaoven ja siinä verhossa oviaukon eessä on ampiainen. En mee sisälle. Nään että meiän terassilla on ampiaisia lisää. Oon ihan paniikissa, en pysty liikkumaan. Sitten tulin mun huoneeseen ja ajattelin ainut paikka koko talossa missei oo ikinä ampiaisia. onneks pidän oven kiinni. Mun ikkunassa oli iso ampiainen. Jos mahollista nii menin vielä enemmän paniikkiin ku aiemmin ja lähin täältä pois, huusin ja itkin ja tärisin ja lukittauduin vessaan. Ja vieläki meiän kylppärissä on se yks ampiainen.

Mä pelkään ampiaisia. Mä inhoon niitä. Inhoon niitten jalkoja, niitten kaikkia tuntosarvia ja sitä väritystä ja sitä ku ne kiiltää. Sitä kuorta. Niitten muotoa. Silti en pysty tappaa niitä. Oon liian kiltti. Pelkään liikaa. En pysty menee niitten lähelle. Jos meen tahallani lähemmäs ku pari metriä, mä vaa jäädyn enkä pysty liikkumaan mihinkää. Meen shokkiin. Etenki jos oon menossa tappaa sitä. En pysty tappaa ampiaisia. Arvostan elämää liikaa. Ajattelen ampiaiset elävinä olentoina -- koska ne on. Ne ei pistä tahallaan, ne ei tuu meiän taloon tahallaan. Ne pelkää, ne eksyy. Ne on niinku minä. Ja haluisinko mä et jos eksyn johonki vieraaseen taloon, et mut tullaan ja tapetaan vaan koska en osaa ulos? En. En haluu. Enkä haluu sitä muillekkaa.


2 comments:

  1. Mistä niitä ampiaisia sit oikee tulee? Ó_ò

    ReplyDelete
  2. noku niillä on meiä takapihalla pesä... .___. faak. sieltä niitä tulee.

    ReplyDelete