Tuesday, August 9, 2011

When your heart stops beating



Täs mä vaa oon todennu et vika päivä kesälomaa oli tänää. Aika turhaa. En haluu mennä huomen amistoo. En haluu sinne. Ei käy. Haluun vaa olla tekemättä mitää. Ei jaksa. EI PYSTY > : c


Tää kesä meni liia nopee. Ain aiemmi on ollu semmone et tuntuu et kesä ois kestäny ikuisuude -- mut nyt must tuntuu et vast eile oisin saanu päättötodistukse kätee. Mä en tykkää tästä. Jotai on tapahtunu sillee et... Etten muista ees mitä oon tehny kesäl. Tai siis sillee AAOAAAAAAO en HALUA! : c


Haluun vaa paeta todellisuudesta. Juosta johonki mettää ja olla siel sitte. Just me n ma technology.


Mutta se siitä. Katoin tänään Silent Hill ykkösen ja ja ja .. se oli aika lame. Tai siis kun luulin että siinä ois tosissaa tapahtunu jotai, mut siin sit loppuje lopuks ei tapahtunu mitää. Ja..... se loppu vähä hämmens. Okei hämmens paljon. Se jäi äärimmäise auki. Pitäis ehk kattoo niit seuraaviiki tai sit..... pelaa niit pelei? : D


2 comments:

  1. Minusta tuntui ihan samalta viikot ennen Amistoon menoa, tai varmaan jo edellisestä keväästä saakka. Ja jo tuolloin alkusyksystä tajusin, että siellä on Ihanaa. Kuin taikaa, vaikka en taikuuteen uskokaan.

    En voi luvata sinulle samaa fiilistä, mutta kyllä sinulla varmaan ihan kivaa siellä saattaa olla.

    [Minähän tein sinne visiitin aamulla ja kävin sanomassakin sinulle jotain, kun odotit lajittelua. Arvelin, että minun olisi pitänyt tulla tekemään yksiä tehtäviä, mutta niitä pitääkin tulla tekemään 11. ja 12. päivä, mutta en ole kyllä menossa.]

    Ps. Aivan ihana sammakkovideo!

    ReplyDelete
  2. @Kattila-Mauri: Hah, jotenki mulla tulee mieleen Harry Potterin lajitteluhattu tosta sun kommentista kaikenkaikkiaan :DDD hahaha! Mutta joo, toivotaan että se vielä muuttuu mainioksi ja.. sillai (:

    ReplyDelete