Thursday, September 15, 2011

Happy Holidays, You Bastard.

Oon tehny paljon kynsikkäitä tällä viikolla. Kolmet viikon sisällä. Oon myös kattonu paljon O.C.ta. Oon myös ollu ahistunu, eikä tänpäiväne puhelu mutsille auttanu asiaa oikeestaan -- no ei vittuakaa. Soitin sille et kysyin et voinko lähtee Kaisalle Alavieskaan viikonlopuks joka ois ollu enemmän ku hauskaa koska näimme viimeks joskus kesäkuussa. On ikävä. Mutta mutsi sitten tempas kaiken paskan irti ihan vittu koko maailmasta ja sano: "Voi Liisa sä tulet meidän mukaan mummolaan. Me mennään sinne." HAISTA PASKA. Mä mielummi vaikka kuolisin ku lähtisin mummolaan. Se on helvetti. Oon aina vihannu sitä paikkaa. Mummuu ja pappaa. Ne ei arvosta naisia. Ei koska niil on 3 tytärtä, kaikki tyttöjä ja ne asuu maalla. Joten totta vittu kai mun veli on enemmän ku täydellinen niitten elämään. Mä en oo mitää. Oon vaa kasa paskaa niille. Jos oon menossa mukana ja sillee, mulle ei puhuta -- kaikki kysymykset ja sanomiset sanotaan joko mun mutsille tai mun veljelle. Koska mä en oo mitään. Jos en oo mukana menossa nii sit mut ehkä huomataan ja sit tullaa vittuilemaa että mun pitäis tehä jotain. Mitä vittua mä teen jos kukaa ei puhu mulle? Niinku mitä HELVETTIÄ. Sit jos syön, nii tottakai lihon vielä lisää koska oon nii läski että mun pitäis itseasiassa samantien lähtee lenkille ulos ja juosta kuolemaan asti 5 tuntia metässä ja sitten ku tuun takas nii muut on syöny jo iltapalan enkä mä saa mitään. Oon kokenu sen enemmän ku useesti. Mun pappa on niin sydämetön paska. Toisaalta mummuun verrattuna se on suorastaan hulvaton. Vihaan ihmisiä joilla ei oo minkäänlaista huumorintajua. Ne on just semmosia. Jos sanon niille jotai mitä oon tehny koulussa tai himassa kuluneen 7kk aikana millon me ei olla nähty, ja koska en osaa puhuu ilman sarkasmia, ironiaa tai vittuilua, nii mua ei a)ymmärretä tai b)ymmärretää väärin eli saan jokatapauksessa hirveet huudot ja saarnat ja ihan vittu kaiken mitä irti lähtee.
"Tuu ny, mummu haluu nähä sut."
Vitun harmi. Mä en haluu nähä sitä enää ikinä. Mulle on riittäny nää 15 vuotta siitä ihmisestä.


Vihaan mutsinpuoleista sukuu. Vihaan sitä yli kaiken. Ne kaikki on niin kusipäitä ja vittumaisia ja vitun helvetin kevään vittu. Mua ei yhtään haittais jos en näkis niistä enää yhtäkään.

No comments:

Post a Comment