Thursday, October 20, 2011

Don't ask me why

Ok eli.. Oon vielä Nivalassa, yksin, ilman ketään. Pappa lähti Halpa-Halliin äsken. Mutta mutta ööaäa niin että viimeksi kun sanoin että saatte nauttia runsaista kuvista ensi kerralla.. niin mun on nyt tunnustettava. Mun kamerasta loppu akku sunnuntaina. Eli.............................

Saatte nähdä vain pari kuvaa. Ja loput kuvista ei oo mun ottamia JOS ees saan niitä itelleni, HEH.! way to go, Liisa..... tosi hyvää työtä. Sain sentään korjattua mun skeittilautaa edes jotekin, nyt se menee suorempaan.. Ja kääntyy hieman! YATTAYATTA.

why oh why irony always finds her way to me? (::(::(:::: TÄMÄN SANOTTUANI SEN PITÄISI JÄTTÄÄ MINUT KOKONAAN, OLEN NERO! ..paitsi että

1 comment:

  1. Hutsiputsi odotan innokkaana postauksia :---DD

    ReplyDelete