Monday, October 10, 2011

Pinball Wizard

1. Kiitä tunnustuksen antajaa
tackar, PETU!

2. Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
apua en varmaan ees tiiä näin montaa ar ra ra :___D ... MakkisJula, Aija, Emma, Roope! ............ 

3. Ilmoita näille tunnustuksesta

4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi
  • oon syönyt ihan kauheasti paskaa viikonloppuna
  • tykkään käydä koulua
  • mulla on seinäkalenteri johon merkitsen kaiken
  • mulla on porvoossa ehkä kolme kaveria
  • eli oon tosi yksinäinen asdggnst
  • ostin lauantaina CSI: NY ekan kauden ja nyt oon kattonu siitä neljä ekaa jaksoa
  • rakastan elokuvia koska pääsen niissä pakenemaan todellisuutta
  • oon tosi ailahtelevainen ja epätasanen ja arvaamaton ihminen

Okei kivaa! Gary Sinise on mainio. Sillä on hauska liskomainen naama :DDD En tajuu miten voi olla semmoset kasvot. Mutta tykkään. 

Viikonloppuna Jula ja Tommi kävi täällä! Oli kivaa.




















No comments:

Post a Comment