Saturday, October 1, 2011

Something About Airplanes

aaaaa so much pics. so much. ja lokakuu! lokakuu on kiva. kylmä, värikäs, aurinkoinen ja kiva. waaaay too nice. pitäähän sen paskan jossain vaiheessa tulla niskaan :o NO SITÄ EHTII TULLA SITTEN KOKO LOPPUTALVI hehihiz. no ei oikeesti rakastan talvee.

Kävin silti eilen Zentra hoodzeilla kattomassa Sweet Gunsin, Klapin ja The Onetimerin keikkaa! IT WAS FREAKIN' AWESUM! Ihan mahtavaa. Sain jopa plektran c: ok otin sen.. ei se mitnänäään :o otin siellä silti melkein 500 kuvaa.










Ok nyt puhukaa suoraan ja rehellisesti ja ihan sama -- onko väärin, että oon ihan inlove tohon lämmitettyjen sävyjen väriin eli siis ok unohtakaa.. en osaakkaa selittää xd mut siis anything wrong w/ colors on da pics? Kuvissa esiintyy siis The Onetimer -- löytäkää se täältä.


Öhhm tänään mun veli tuli kotiin. Jeee! Kiva nähä sitäki pitkään aikaan. Kävimme yhdessä koko perheen voimin ajelemassa jossain ja sitten otin kuvia ja mulla oli funz hair :o Tässä niitä kuvia









Joo ja sitten vielä loppusilaus. DEATH CAB FOR CUTIE. Miksei kukaan oo infonnu mua tästä!?? SIIS SE BÄNDI ON IHANA. Miks kuuntelen sitä first time in ma life vast nyt? Tää on ihanaa syksyfiilistely musaa. Ihanaa. Oon kuunnellu sitä tän koko päivän ihan.. ihan koko ajan. Paitsi sillon ku katon octa. Mul on spotifyssa 32minuuttia kuunteluaikaa jäljellä, ja mulle kuuluu hyvää. Plus on viikonloppu. Kerranki tuntuu et kaikki on kohallaan.


Kattokaa ny tota videooki. IHANA.

No comments:

Post a Comment