Tuesday, October 4, 2011

Who Was It?

Yatta! Kaikki sujuu kuin rasvattu kalapuikko c:

Plus löysin tänään Hong Kongista APULANNAN ATTACK OF THE A.L. PEOPLE levyn! oon ettiny sitä öö ö about vuoden. JA HONGKONGAAAAA :oo! go porvoo. go go go! Ok eli siis miks olin hongkongissa. No siks että katoin mitä spraymaalit maksaa. viikonloppuna teemme graffitin JULAN JA TONMIN JA MAYBE ROOPEN KANSSA MAYBE! :) ))  sateenkaari!

Oga eli siis tästä pääsenkin sulavasti kertomaan taas siitä että oon kattonu ocn ekan kauden ... melkein kokonaan alle viikossa about?? :D imma so addicted. :c SETHCOHEN♥ hupsis. enää 6 jaksoa jäljellä :oo! onneks on vielä kolme kautta c::
Ja nyt kaikki se muukin, mitä teen way too much. MAKKIS TIEDÄN MITÄ AJATTELET --EI SITÄ. vaan siis ostan liikaa levyjä. ja musiikkia. levytjamusiikki=dasame? :DDD mutta siis... kaikkia bändipaitoja, hihamerkkejä ja pinssejä .__. mun laukku on soo full of 'em! ei mahtuisi enää .. paitsi samanverran lisää :)

tässä hauskan sunnuntain muutama kuva! (olin siis keravalla w/ roope!)









plus


ENJOY YA BUDDIES c::

4 comments:

  1. Toi sun vika on sillee et "IMMA FIRING MAH LAZERR!" Mul on muutes 43 viikko syysloma : )

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. HAASTE SULLE:
    http://diamondbeige.blogspot.com/2011/10/green-mile.html

    ReplyDelete