Thursday, November 3, 2011

When there's a doubt within your mind

Vihdoin marraskuu! Lokakuu meni ihan liian nopee. Se oli hyvä kuukaus. Kaikki päivät oli kivoja. Sää oli mainio, vallan mainio ollaksee lokakuuta. Nyt on sentää kolmas päivä marraskuuta -- oon kolmatta päivää flunssassa. JE.
Okei tänää on ensimmäine tämmöne tr00 flunssane fiilis, vedin aamulla vähä ehkä kourallisen liikaa lääkkeitä ku mitä ois tarvinnu, ja sit oli vähä hauska olo koulus :D Eikä ruokakaa maistunu :o kotona sit toisaalta söin.

Oon oottanu torstaita ihan liian pitkään, viime torstaista asti. Torstai on hyvä päivä. Torstai on salipäivä. Torstaina pääsen kahelta. Paitsi. Koska oon flunssanen nii en viiti mennä salille ja ... tänää ei ollu mikää hyvä päivä. Ei tosiaa. Vitutus löys mut taas vaihteeks siinä vaiheessa ku mun ja Nean piti vaihtaa koulussa yhen auton renkaat, ja sitten kaks pulttia katkes sinne jarrulevyyn kiinni :------) että siinä meniki sitten kivasti nelisen tuntia niitä saatanan renkaita vaihtaessa!

Mun kylkiä pakottaa. Ja selkä on jumissa. This means only one thing - I needs a huuuuge hug!


Tein eilen vahingossa formspringin; http://www.formspring.me/okae182

No comments:

Post a Comment