Tuesday, November 29, 2011

Champagne From a Paper Cup

Mä en pysty nukkuu kunnolla. Parin viikon ajan täs on ollu jo sillee et 3-5h unta yössä. En jaksa enää. Mult loppuu veto kohta. Jään varmaa huomennaki himaan vaa olemaa, ku en jaksa mennä kouluu. Ei vaa jaksa. Toisaalt mun on pakko mennä, koska oon ollu jo nii paljo pois.. Jos pystyisin nukkuu himas, nii täs ei ois epäilystäkää et meenkö vai en. Mutku en pysty. Se on iha sama mis oon hereillä ku en jaksa kuitenkaa.

Eli viimeviikol oli kaks keikkaa, tiistaina Strum 101 neitsytgig amistolla, ja lauantaina Porvoon Bändikisat! Siel kisaili mm. Klap, The Onetimer, Sweet Guns, Devon, Penalty Shot, Strum 101 ja Mold in the Attic. Klap oli taas hyvä yksinkertainen ja nerokas ittensä, parempi ku ennen! Se sai sponssipalkinnon erilaisuudesta.
The Onetimer voitti vuoden 2011 bändimestaruuden, eli coolness, pojat vetää yhä hyvin! Devon tuli kakkoseks, ja Strum 101 kolmanneks. Strumit sai yhteensä kaks palkintoo, kolmossijan ja 100e plus uuden keikan, joka onki kahen viikon päästä samoil hoodeilla! Penalty Shot oli kolmen kaverin bändi, kolme kitaristia, kolme laulajaa, kolme naista. Ne ei edes ollu Porvoosta, eli periaatteessa ne ei ois saanu osallistua MUTTA kukapa kilpailijoitte taustaa alkaa tutkimaa..? :D

Sitten hieman kuvia joita Aija ja Nea otti, kun itsehän en ehtinyt millään =( !

Täs tapahtuu Mold in the Attic ft. Moritz, minä, Miika ja Dave
Täs on myös Mold in the Attic... ja lapset jotka ei tykkää.
Sweet Guns

PENALTY SHOT!
The Onetimer
Strum 101

Strum 101

Strum 101

meidän moshpit kun strum 101

Dave


Täs mä laulan Ruby Sohoo
Muttajoo, se viimeviikosta. Täl viikol (eli oikeestaan eilen) mä oon ymmärtäny, että haluun löytää mun toteemieläimen. Kolme ihmistä on jo sanonu että se on varmaan joku kala... :D hmh. Varmaan joo. Miten löydän sen?

No comments:

Post a Comment