Sunday, November 20, 2011

I've Never Done Anything Like This

Eilen oli mun synttärit! Sweeeeeeeet 16 :) Oli kivaa, kävin Roopen, Vilman ja joittenkin joitten nimeä en enää muista, kahvilla jossain Helsingissä! Sitten juoksin Kampista Nosturille alle 10minuutissa, tai oikeestaan en ees juossu. Nosturilla tapasin Petsqn, Raulin, Anssin ja Jannen, ja roudasin niille kaksi mattoa! Jätin ne kivasti keskelle lattiaa.

Nosturin alakerta.

Siellä oli siis GenderBlender Party, jossa Floaded esiinty! Se oli aika jännää, koska se oli K18, pääsin sisään ylihelposti, kävelin vaan ne matot sylissä ja seuraavaks mun nimi hengas vieraslistalla. Ei tarvinnu ees maksaa mistään mitään. Sain ilmaset ruuat ja juomat. Join hc tyttönä ison tuopin kokista sitruunaviipaleella ja jäillä. Hengasimme siellä kaikkien niitten homojen, rekkalesbojen ja transujen keskellä 16-22 ja sitten alkoi da gig! Otin sen keikan aikana 822 kuvaa. 50 minuutissa. Oli ehkä hauskoin syntymäpäivä aikoihin. Ainaki erilaisin!











Ainiin siellä oli semmonen vanha lihava mies pukeutunu vaaleenpunaseen pitsimekkoon.

Ja sitten semmoinen kalju homo tuli kysymään multa oliko sen kitarasoolot cool. Sanoin että jaa. Sitten sen jälkeen se kyyläs mua pervosti loppuillan D:: ahdistus. Se varmaan luuli mua jätkäks koska oon niin pitkä xd

MEIDÄN NAAPURIIN MUUTTI UUSI PERHE. Ne varmaan vihaa meitä jo nyt. Kävin heti perjantaina trollaamassa niitä että tarviiko ne apua tavaroitten kannossa, ku niillä oli enää yks tietokonetuoli jäljellä. Ei ne tarvinnu. Eilen äiti huus niitten lapsille (joita on KOLME voi vittu), että menee pois meiän takapihan vierestä ku koira haukkui :---D

Ootan innolla mun uutta kameraa.... en kestä ku kaikki keikkakuvat on ihan shit piss fuck cunt cocksucker motherfucker tits fart turd and twat laatusia >:(!


Huomaatteko mun 22mm venytyksen? :--------)

W/ lovness, okae c:

No comments:

Post a Comment