Saturday, November 5, 2011

Scary Monsters and Nice Sprites

Kävin vähän ajelemassa tänään taas mutsin kanssa. Kouvolassa päin. Kymönkoski on hieno. Tai no en mä tiiä mikä se on. Joku. Se iso joki. Oisin voinu jäädä sinne moneks tunniks jos... jos siel ois ollu lämpimämpi. Takasintullessa me lähdettiin spontaanisti kerranki ilman navigaattoria pikkuteille ajelemaan The Offspringin tahtiin, se oli hauskaa! .. tosin Pontso oksens jopa kaks kertaa autoon, thankies thankies mutkaset tiet! :D







Mul on kahen viikon päästä synttärit! Niin saan sitten lahjaks uuden järkkärin rungon, vihdoinki! :--)

Viimeviikonloppuna tein varmaan 10 kaulakorua. Hamahelmistä. Se oli kivaa. Tein paljon supermario sieniä ja pacman ghosteja ja ja ja batman logon!! superman logo pitäis vielä sulattaa :o Eräästä keltaisesta pacman ghostista on tullu mun lemppariyksilö! :------)



Sit vielä. Mä vihaan naisia. Siis niiku Arr rRRR miks niitten pitää olla niin kusipäitä, kaksnaamasia ja mulkkuja? :) Miks miehet on niin tyhmiä et ne haluu olla naisten kanssa koska JOS MÄ OISIN MIES NII IHAN VARMASTI OISIN HOMO koska en vaan jaksa naisia. En jaksa sitä vittuiluu vuoden ympäri aina vedoten menkkoihin ja sitä ettei voi tehä mitää koska ei jaksa. Kyl jaksaa jos vaa haluu ja yrittää edes. YRITTÄKÄÄ ENSIN. Ja sitä et. Et naiset luulee voivansa tehä ihan mitä tahansa ja se on kaikille ihan ok?!? SIIS MITÄ HELVETTIÄ. Mun sappi kiehuu :-------) Jokaisessa meissä asuu pieni nainen. Miettikää sitä, kuka se mahtaa olla, it's up to you.

No comments:

Post a Comment