Saturday, November 12, 2011

We're O.K. reelin' in the days

Täl viikol on tapahtunu niiin paljon kaikkea ihan hullua.
Sunnuntaina yks kaveri kuoli, sai epilepsiakohtauksen ja kuoli aivoverenvuotoon. Surettaa sen omaisten ja parempien kavereitten puolesta koska... ararara. en osaa sanoa tähän mitään, vaikka pitäis.

Maanantaina Porvoosta katkes vesiputki niinettä tiistaina sitten emme saaneet koulussa ruokaa ja mulle kerrottiin ettei meillä tuu vettä ja jos tulee niin sitä ei saa juoda. Menin Eemilille juomaan vettä.
Keskiviikkona jäin himaan koska nukuin vähä niiku pommiin, heräsin puol yheltä päivällä. Sitten asetin hiuksiini 2kpl värinpoistoja ja... joo.



Torstaina sain sitten kuulla että meilläkin tulee vettä ja sitä saa juoda niin menin sitten suihkuun. Torstaina Aija kävi täällä meillä myös. Torstai oli melkosen paska päivä. Menin siis kouluun yksin, Nea ei tullu sinne, eli kukaan ei puhunu mulle siellä. Kaikki meiän luokkalaiset vihaa mua. Harmi. En jaksa enää olla niille ystävällinen, jos tää on se mitä saan takas. Sain myös huudot katkenneesta pultista, vaikken ollu katkassu sitä. En saanu rahaa, et oisin päässy Aijalle, ja ulkona oli kylmä ja olin unohtanu oman rahapussin himaan, mikä BY THE WAY on nyt kadonnu. Muttajoo.
Tänäänkään en sitte menny kouluun, koska 1. kävin lääkärissä näyttämässä tulehtunutta venytystäni jaja 2. koska eilen meidän ryhmänohjaaja sano että mun pitää jäädä himaan ehkä lepäämään. Ihan vaan ku tuli vihakohtaus. Ei kiinnostanu miten lämpöindikaattori toimii.

Oon kattonu koko viikon huiman paljon O.C.ta! Ihan sairaasti. Useita jaksoja. Tänään kävin myös vuokraamassa leffoja, Candy, Terminaali, Brokeback Mountain, Salainen Ikkuna ja Mies joka itki.


Candy oli mahtava. Tykkäsin siitä ihan sairaasti. Tai sitten se johtuu näistä antibiooteista mitä sain.. Tuntuu niinku nää nousis päähä :DD En pysty keskittyy mihinkää pitkiks ajoiks jos oon just ottanu tabletin.

Huomenna lähden Lahteen nuorteniltaan ottamaan selvää jostain, mitä en vielä tiedä! :o it's gonna b interesting tai ainakin niin toivon koska öööööö.

No comments:

Post a Comment