Monday, January 30, 2012

Float On

Hmm jaa, niin no, niin. Eikai tässä muuta voi ku pyytää anteeksi kaikilta niiltä joille soitin lauantaina jäätävässä humalassa ja.. anteeksi myös kaikille niille jotka suututin tekemällä niin XD

Sain postissa elokuvan Donnie Darko. Ah ihanaaaaaaa rakastan sitä niin paljon. Ihana elokuva, ihana Jake Gyllenhaal, ihana Drew Barrymore. Katoin sen elokuvan äidin kanssa. Hän ei ymmärtänyt sitä D: oon nyt joutunu perjantain jälkeen noin neljä kertaa kertoa että mitä siinä tapahtui .... ... . Ehkä hän vielä joku päivä ymmärtää mielenterveysongelmaisten teinien maailmaa? Ei, ei ymmärrä. Tänään aamulla nimittäin hän kertoi mulle vähän turhan yksityiskohtaisesti siitä kaverini itsemurhasta. "JOO SITTEN SE MENI AUTOTALLIIN JA " .. en halua tietää? Ajatteliko se sitä missään vaiheessa? Ees siinä vaiheessa kun katoin hiljaa ulos enkä sanonut mitään kun se kysyi multa että "Ymmärrätkö sä sitä, että joskus voi muka olla niin vihainen että näkee pelkkää punaista?" En vastannut.

Vihaan sitä, kun äiti on tollasen 11-vuotiaan tasolla. Se on sellanen, että jos esittää, niin se on ihan ok, mutta sit jos on oma ittensä ja se sanoo jossain keittiössä "MÄ SÖIN SUN KAIKKI RUUAT HEHEH ok en mut annoin ne koiralle".. mä en vaan jaksa. Voisko se aikuistua? Se on kumminki.. tai sen pitäis olla meistä se aikuinen. Äiti, jos joskus luet tätä, niin paina mieleesi että voisit opetella myös käsittelemään kuolemaa? Sijoittaa ittes muitten näkökulmaan ja sillee. Koska mä en välttämättä pysty kauaa enää kuunnella sun huonoa kuolemastakertomistapaas, joka rajoittuu siihen että oot ihan normaali nauravainen ittes ja kerrot "JAA SE TEKI ITSEMURHAN , MILTÄ SUSTA NY TUNTUU?" ... mä en jaksa. Tää on käyny jo kahesti, lopeta?




No comments:

Post a Comment