Saturday, January 14, 2012

Niin kuin varjona ilman hahmoa josta kasvonsa vois tuntee

Hmmmh... tää viikko. On ollu helvetin monipuolinen. Miksu oli meillä viimeviikonloppuna yötä. Ja sitten löysimme Buzz Lightyear lastenteltan jossa kävin lauantaina yhdellä keikalla ja tapasin samalla Makkiksen ja.. paljon kaikkia.



Sitten maanantaina oli paluu arkeen, ja se meni ihan hyvin jopa. Keskiviikkona mulla alko työharjottelu Autotalo Laakkosen maalaamossa, eli .. oon siellä aina keskiviikosta perjantaihin. Vielä kolme viikkoa. Siellä on kivaa, vaikka.. no en tiedä, se jotenki ahdistaa ihan vitusti. Toisaalta mikä mua ei ny ahistais.

Eilen oli 13.perjantai, ja sen huomas. Mikään ei sujunu, kaikki meni ihan päin vittua. On ollu ehkä huonoimmat kuukaudet ikinä nyt. En muista millon oisin viimeks nauranu kunnolla, tai ees hymyilly ilman teeskentelyä. Jos viime lauantaita ei lasketa. Mutta perjantain epäonnistumisiin voitaisiin lukea mm. maalipuntarikoneen melkein hajottaminen, uuniin jumiinjääminen, aamulla myöhästyminen ja lopuksi vielä mun käsi jäi pöydän ja tuolin väliin ja nyt on sitten kämmensivu auki :)

Oon saanu paljon levyjä postissa ja tilasin eilen illalla vielä 8 lisää. Zen Cafélta 6 levyä mikä tarkoittaa siis sitä, että sit mulla ois niitten kaikki. Ja sitten vielä Biffy Clyron Puzzle ja Bloodhound Gangin Hefty Fine. Niitten pitäis tulla siis ensviikolla c: Sen lisäks ostin äsken Lidlistä discopallon! Se on iha vitun cool, se vaihtaa väriäki ja vaik mitä! :) tommone 20cm halkasijaltaa! Mitähän vielä uutta... Hmm..

Niin no oon tietty soittanu ihan vitusti kitaraa, ja huomenna käyn Aijalla ja sitten ehkä elokuviin w/ Dave, jos se ei lähe landelle :D voi ruotsalaiset.......

Aaaaah, piirsin tänään aamulla Toni Wirtasen! Siitä tuli ihan hieno c: Piirsin sen niinkuin tästä mallina.. . ....


Niin joo, sitten vielä se videopostaus, minkä porukka haluaa lähinnä kuullakseen ääneni :----D .... siinä on sellainen ongelma, etten tajua miten saan videoita kamerasta koneelle? :D:D:DD mitä vittua...... any help here?



tein tosta discopallosta myös giffin, mutta se gif ei jostain helvetin vitun syystä halua pyöriä bloggerissaaa, joten löydätte sen klikkaamalla tätä

No comments:

Post a Comment