Sunday, February 12, 2012

The Weakends

This is for real, this time I mean it
I'm coming clean, please don't let go
I said from the start, that you could take it or leave it
I'd prefer that you keep it, don't let go
Don't let go
Don't let go

Aion vaihtaa koulua. Tai no, siis hakea toisiin kouluihin yhteishaussa. Siinä samalla vaihtuu sitten paikkakuntaki. Vaihtoehtoina on siis Kurejoki, Jyväskylä, Perho tai Kouvola. Eniten haluaisin ehkä Kurejoelle, koska sielläpäin on niin täydellistä luontoa ;_;

Koulu siis olisi ympäristökoulu. Tai siis, en tiedä näitä virallisia nimikkeitä, mutta opiskelisin itseni ammattiin nimeltä ympäristönhoitaja, ja suorittaisin ympäristöalan koulutusohjelman. Ympäristönhoitaja siis lyhyesti sanottuna huolehtii luonnosta ja kehittää ja valistaa ihmisiä käyttämään luontoa kestävällä tavalla, eli siis ... mitä mä ny oon ymmärtäny niin se on maailmanparannusta. Just sitä, mitä haluun tehdä.

Tän takia mulla on ollu niin hyvä fiilis tän viikon ajan. Se tunne, kun tietää pääsevänsä Porvoosta pois. Kauas näistä ihmisistä. Pois. En voi lopettaa hymyilemistä. Toisaalta tässäkin on se surullinen puoli, eli se että joudun jättämään nää paskat ihmiset tänne. Mulle tulee niitä silti ikävä. Haluaisin sanoa niille vielä muutamat asiat, ennenku  lähden. Haluaisin sopia riidat ja näin. Halata niitä. Sanoa, että mulle tulee ikävä.
Mutta se asia on aina ollu mulle tosi vaikee, se että sanon että mulla on ikävä. Tai että sanon että kaipaan. Yritän uskotella aina itelleni, että pärjään, että kaikki on hyvin tai jopa paremmin. Mutta sittenku sanon, että mulla on ikävä, ikävä kotiin, ikävä kavereita, ikävä äitiä, veljeä ja omaa huonetta, omaa rauhaa, niin sitten tulee, sit se ikävä tulee ryminällä. Se on vaan siitä myöntämisestä kiinni. Mutta onneks tiedän sen tällä kertaa jo näinkin paljon etukäteen.

Noi -20 pakkaset on kivoja. Tykkään siitä, ku on niin vitun kylmä että hiukset huurtuu. Kun ei enää tunne jalkoja. Se lumen narina kenkien alla, voisin kuunnella sitä ikuisesti.




Toi Mitä Eläimet Puhuvat -kirja. Se on mahtava! :D Olen aina halunnut tietää tästä aiheesta jotain. Lainasin sen kirjastosta. En oo käyny kirjastossa varmaan 7 vuoteen, ainakaan lainaamassa mitään. Olin jo unohtanu, kuinka mahtava kaupunginkirjasto on. Kirjastokorttia ottaessani mun lompakko muuten meni rikki <//3 olin sentään ostanut sen Lontoosta aikoinaan :c mutta ei se edes harmita minua!

Plus että en käytä enää mun nahkatakkia. Löysin perjantaina kotoa äitin takkeja. Sellasia isoja tuulitakin tapasia. En tiedä onko se mun valitsema takki sadetakki, mutta se ainakin tuntuu ja näyttää sadetakilta. Mutta se on kiva. Perjantaina sain muutenkin paljon aikaan! Päästiin koulusta jo kaheltatoista, joten pesin pyykkiä, siivosin koko talon suunnilleen, palautin pulloja, vaihdoin lakanat ja tuuletin peittoja yms ja vein roskia! Kahdessa tunnissa. :)

No comments:

Post a Comment