Wednesday, February 15, 2012

Your head will collapse




Mun täytyy lopettaa viiltely. Oikeasti. Se ei missään vaiheessa oo ollut hyvä idea. Sorruin siihen uudelleen, uudelleen ja uudelleen. Mutta nyt, nyt jos haluun päästä ens syksynä muuttamaan itekseen muualle, opiskelemaan sitä, mitä haluun, nii mun täytyy vakuuttaa äiti sillä, että pärjään yksinki. Ikäänkuin.... No pitää silti. Pitää lopettaa, en haluu että mun unelma kaatuu johonki näin typerään. Haluisin puhua tästä jonkun kanssa, mutta en kehtaa. En kehtaa myöntää sitä että oon oikeesti näinkin epätoivonen ja heikko. Mun pitäis pystyä parempaan. En haluu että porukka luulee että mä kerjään huomiota.
Tyhmä tyttö.

Tilasin tänään Apulannan keikkalipun, Nosturissa 19.5. Käyn hakemassa sen huomenna. Ajattelin valvoa tän yön, ja syödä kasvissosekeittoja, mitä eilen ostelin kaupasta kolme liikaa. Juoda kahvia, katsoa elokuvia, lukea kirjoja, syödä. Saada päivään 12 tuntia lisää. Tuntea sen kivan olon huomenna. Juoda lisää kahvia.

Postissa tuli tänään Nirvanan seinäkalenteri tälle vuodelle. Se on kivan iso ja hienoja kuvia. Toisaalta vähän suruisaa, että siinä on yksittäiskuvia vain Kurtista. Olisin halunnut myös Davesta ja Krististä kuvia. Mutta joo, pitää tyytyä tähän maailmaan ja siihen, että Kurt on suurempi kuin Dave ja Krist yhteensä. wooh mikä dejavu tuli tuota kirjottaessa, sanoin sen ehkä joskus kesällä jo Foo Fightersin keikan jälkeen? Voisiko olla... Ihan hullua jos en sanonu. (ps. tarkistin, enkä sanonu sitä.)

Dejavu on niin outo tunne. Se on ensin sillee "joo nään mun ajatukset" mutta sitten tulee se tunne.. se tunne kun ei tee mitään mutta asiat vaan tapahtuu. Eikä sille voi mitään, tietää mitä tulee tapahtumaan. Mistä se johtuu? Joskus meillä oli sellainen Tiede-lehti, missä oli Dejavusta kertova juttu, mutta en lukenut sitä ikinä, koska olin vasta 9. Nyt harmittaa.

Meillä oli myös maanantaina autonkorjauksen teoriakoe. Ennen koetta Nea kysyi että mitä jos ei pääse kokeesta läpi.

"No, sitten mä joko osotan ovee tai penkkii, eli joko saatte lähtee tai sit teette sen kokeen uudelleen kirjan kanssa. Mut kirjan kaa tehdystä kokeesta saa sitten ykkösen, eli kaikki pääsee läpi."

(meillä on siis arvosteluasteikko 1-3, plus 0 eli hylätty. eli 1=surkea 2=ok 3=niin vitun täydellinen)

No tein sen kokeen sitten siinä noin 10minuutissa, ja vein kokeen opettajalle. Hän selaili sitä edestakaisin, mittaili sitä silmillään ja sormillaan, kunnes vihdoin sanoi "Sun ehkä kannattais tehä tää vielä kirjan kanssa". Sitten totesin, että koska kuitenkin olin osannu jotain pientä, eli sain ykkösen, eli pääsin nipin napin läpi, niin että minkä takia tekisin sen uudelleen saadakseni saman arvosanan. Sain sitten lähteä kotiin.

Tiistaina oli englanninkoe. Se meni hyvin. Muistin että indicator on vilkku! Sitä ei tosin kysytty.

1 comment:

  1. mulle voi aina puhuu vaikken ehkä osaa auttaa :|

    ReplyDelete