Wednesday, April 25, 2012

I'm feeling this

Eilen illalla vaihdoin blogini nimeä! Otin sen jonkun biisin lyriikoista, mutta en nyt muista enää että minkä XD Mutta se oli varmasti soittolistaltani, jossa on täydellisyyttä parempia biisejä, eli sillee.

Koulu alko tänään 8:00, nythän kello on tosiaan 8:37. Nea pommittaa mua viesteillä ja haluu mut halliin sen kanssa. Kelasin, et voisin jopa mennäkki. Jäin himaa nukkuu, koska väsyttää niin vitusti ja en saa mitää aikasiks sillon ku väsyttää.. toisaalt koira alko riehuu ku äiti lähti töihin, että ei tääl saa nukuttuakaan.

Ulkona paistaa aurinko ja se lämmittää mun selkää joka paahtuu Stray Catsin keikkapaidassa vuodelta 2008. Siitäki keikasta on aikaa. Voisin kertoa siitä nyt! Se ei ollut mun eka keikka, mut eka keikka sellaselta bändiltä, jota itekkin kuuntelin ja josta tykkäsin. Oltiin siellä koko perhe, minä, äiti, veli, iskä ja iskän veli Tapio. Sattumoisin kaikki me neljä oltiin saatu paikat silleen että me muodostettiin neliö. Iskä ja Joonas istui mun ja äidin takana. Tapio istui sitten toisella puolella jäähallia XD yksin.
Mut se kun Stray Catsit tuli lavalle, se oli jotain niin uskomatonta ja hienoa. Mä en voinut uskoa, että mä olin niin lähellä Brian Setzeriä, Lee Rockeria ja Slim Jim Phantomia. Aluks olin vähä jäinen ja sitä rataa, koska äiti istu mun vieressä, enkä oikee tienny et mitä keikoil pitää tehä. Plus istumapaikat, ne tappaa tunnelmaa aina. Mutta tosiaan, sitten loppukeikasta mä vain räjähdin bailaamaan ja laulamaan siinä iskän kanssa duettona. Se oli mahtavaa.



Mmmmh dat nostalgy.

Mä olen niin iloinen. Oon vaan hymyillyt viimeiset kolme päivää. Ja tästä kaikki kiitos kuuluu Sinulle! Kiitos ;_; ♥

No comments:

Post a Comment