Saturday, April 21, 2012

We can't stay young for the rest of our days



ivd nav, allihuuppa!

olen ostanut elokuvia nimeltä american pie 2, american pie - the wedding, american pie - band camp, american pie - the naked mile ja american pie - beta house! oon kattonu jo kaikki muut paitsi beta housen, toiseen kertaan.

mulla on myös ollut semitylsää, eli oon siivonnut mun huoneen, ikkunat, järjestäny kaikki leffat uudellee (tv-sarjat, elokuvasarjat, näyttelijä, genre), ja sit aattelin tos toissapäivänä alottaa kuukauden, jossa hypin joka päivä 1000 kertaa tai enemmän. eli hyppynaruhyppelyy x 1000, paitsi et mul ei oo hyppynaruu, tai no oikeestaan on, mut en viiti käyttää sitä ku se on nii lyhyt plus et koitin kerran hyppii sil ja herranjumala sitä tuhoa. luovuin suosiolla. eli imitoin hyppynaruhyppimistä x 1000, joka päivä, 30 päivän ajan.

eilen keksin leikkii vähä emoo ja kuuntelin my chemical romancee! meikkasin sit oikee olan takaa viimesien vuosienki eestä.

ja nyt ku mul on tosiaa iha vitun puhdas ikkuna (jos noita teipinjälkii ei lasketa.. en jaksa irrottaa) niin näin KYYHKYSIÄ .. ei mul kyl iha ekana tulis noista kyyhkyset mielee, sanotaa että puluja. paljon puluja siis sähköjohdolla? MIKÄ SE ON puhelinlanka. no sillä kumminki. otin kuvia, mutta koska toi ikkuna on vielä auki tosta sivusta niin se heijastaa vitusti liikaa ja niistä kuvista tuli ihan huonoja :c tai tää on mun teoria ja tekosyy siihen miks ne kuvat on huonoja, en hyväksy sitä että se objektiivi ois rikki.







naurattaa noi meikit koska näytän lähinnä 11v vihaselta varhaisteiniltä jolla on just ollu eka sanaharkka äitin kanssa. ja täs on viel se juttu, että meillä on niin paskaa meikinpoistoainetta, että oon pessyt sillä nyt 5 kertaa , saippualla 2 kertaa ja hinkannut vitusti pyyhkeillä ja papereilla ja vedellä silmiäni, ihan vaan että saisin nää meikit pois. mutta joko toi kajaali on imeytyny mun ihoon ja toimin kuin pesusieni, tai sit mä en vaan osaa, tätä meikkiä on vieläkin. ja näytän krapulaiselta koska bloodshot eyes. ei mul muuta. mummu ja pappa tulee käymään huomenna.

No comments:

Post a Comment