Tuesday, May 1, 2012

I can not breath



when you see it, you'll shit bricks

Vappu tuli ja meni. Mä oon vitun sekaisin. Niinkuin lähinnä henkisesti. Diippii shittii. Mä en tiedä mitä mun pitäis tehdä. Mä en tiedä mitä mä haluan, mihin seuraavaksi. Miksi vitussa mä olen täällä enää? Tänään piti lähtee käymään äidin kanssa vappumarkkinoilla, mutta se ei jaksanut ajaa kaupunkiin koska ei kuulemma ollut parkkipaikkoja, ja menin pyörällä. 3km matka, tunti yhteensuuntaan, kaks tuntia kaupungilla ja about tunti takaisin. Menomatkalla pysähdyin keskelle hiekkatietä, pyörä toisella puolella ja istuin maassa ja katsoin hiekkaa. Aurinko paistoi, olin itkenyt kotona ennenkuin lähdin ja tuuli tarttui mun hiuksiin. En vaan jaksanut polkea pyörällä. Tai no oikeastaan en muista. Kuitenkin, jatkoin sitten matkaa jonkun ajan päästä ja löysin Uddakselta sen saman laiturin, jolla olin istunut viimekesänä monta tuntia. Istuin sielläkin kauan. Tuntui paskalta. Aurinko lämmitti jalkoja. Kaupungilla sitten kävelin kerran torin päästä päähän ja menin syrjemmälle istumaan ravintolan takaovella oleville portaille. Istuin siinä jumalattoman pitkän ajan. Yksin. Paluumatkalla sitten humalluin S-marketin tyhjästä parkkipaikasta ja istuin siinä katulamppuun nojaten taas pitkän aikaa.
Tulin kotiin, ja äiti kysyi oliko kaupungilla paljon ihmisiä.

Taidan lähteä takaisin sinne Uddaksen laiturille, se on mahtava.

Michal, meizi, Wenca, Nea ja Ctirad




Mut pitää viel laittaa kuva mun huulest ku tuli vähä toilailtuu perjantain... eikä mitään muistikuvaa tapahtuneesta. Kuulemma kaaduin 3 kertaa. Lopputuloksena näzkä huuli ja hammas vinos.


No comments:

Post a Comment