Monday, May 14, 2012

I think I'm in another world with you

Julia oli meillä viikonloppuna ;_; ♥ parasta!?! kävimme keravalla ja kiasmassa ja keikalla ja saimme kukkia ja katsoimme muumeja !! jesjejejes ja loppuhuipennukseksi juoksin junan vierellä XD olen aina halunnut tehdä niin.




ja tosiaan täs mä oon lopettanu hiusten harjaamisen ja alkanu vähä tekee tällast rastajuttuu 9 päivän aikana.






Ja keskiviikkoiltana mun suunta on kohti Inkerettä ja Salon laitumia, koska lähden Virpille hoitamaan lehmiä! Jes, tätä mä oon odottanut koko vuoden. Ja oon siel tän kuun loppuun jos vaan onnistuu koulunpuolesta, saan kai tietää toivottavasti ennen lähtöö ?! ois iha jees nimittäi. Mut nii, et tuun sit himaa ens kerran näillä näkymin 6.6. ku on juurihoito nii JES!!! maailman parhaat fiilikset varmaa. Et ei mul muuta, hyvä kesää.

No comments:

Post a Comment