Tuesday, July 17, 2012

Eggs are Funny

eieieieii jaksa ei oo aikaa postailla! ei se mitää, postaan silti. huonoo postii. siis niinku mailii. fed-exii. ykkösluokan.

olin inkereel töissä pari viikkoo ja tienasin vähä taskurahaa! ja sit olin yhen yön himas, ja lähin keravalle henkan ja häpyn tykö!! oli helvetin jees reissu, pitää ottaa pian uudellee :c!! harmi et sielt ei oo kuvii.. mut sanoi on!

lystikäst
tsöri
bass
elämänkäsi

sit tulin himaa ja nukuin. ah, nukuin. en oo saanu nukuttuu pitkää aikaa kunnol ja tarpeeks!! ja sit katoin harry pottereit kaks, ja kävin kaupungil hakee vähä safkaa ja valokuvii ja ja jaja.... sillee. HEI VOISIN OTTAA VALOKUVII NIIST VALOKUVIST! nii tää ei ois ni tylsä posti. :---o älkäää naurako en jaksa skannaa EN EES OSAA XDDD
tää oli pariisin kevään eturivist

tää oli sit taas provinssin meeting pointil! kui sulone ;_;

EVIJÄRVIII

powerpark :0

täs mä ja äiti ruotsinlaival! siel ulkon..

tommi dislike

OOTTE IHANII ♥
nii tosiaa, sit illal joskus puol yhelt olin et ok huomen juurihoito, olin varma et se on 12:30 ja sit kävin kumminki viel tarkistaa.. NO PASKIAINE OLIKI JO 10:00!!? kävin siel silti. ajois! ja ylihuomen enää hei muitten reikien paikkailuu ja sit viel yks kerta et vaihetaa toi lääkepaikka tr00 paikkaan JA SIT OON VALMIS!!!!!!!

perjantain lähen treelle. pridee. miks vitus siel on eriksee pride?! ei porvooskaa oo ;( hö. no mut sinne, hilla, julia, tommi, minä, maia. mennää uimaa?

ja otin taas lookbookii kuvan XD vesisatees. rumis vaatteis ja pontso photobombaa.

ja sain tänää vast tietää et nalli kalliol - ei ookkaa knalli?? ja et häntä kirjotetaa tail eikä tale... ;( oon ain kelannu et fairytales se tulee se häntä siit et ku niinku lohikäärmeit on nii mones sadus ja sit niil on se häntä.... ja nii.... XD ei sitte EI SITTE!!!! EI _ SITTEN . 



No comments:

Post a Comment