Wednesday, July 25, 2012

Going Away to College

Soitin tänään asuntolahoitajalle. Muutan 3.8. perjantaina. Jännittää ihan helvetisti. Mitä mä teen siellä? Saanko kavereita vai pitääkö kaikki mua vaan friikkinä joka puhuu typerästi? Mitä mä edes tarviin mukaan? Äiti yrittää vouhottaa mulle siitä, että pitää ottaa kattila mukaan. Kattila?? KATTILA??! No kai mä otan kattilan. Siel on kuulemma 2 hengen makuuhuone, yhteinen keittiö ja yhteinen suihku, ja kaks vessaa. Ne vessat on sit luksusta, ettäs tiedätte! En kyl yhtään tiiä kuinka monta sitä keittiöö käyttää. Tai suihkua. Kyllähän se selviää. Onko siellä ees astioita? Oon läski ja aattelen vaan ruokaa ja sen tekemistä.

Mulla on ollut pari viimestä päivää ihan helvetin kuuma. Siis sellanen ällöttävä kuuma. Huimaus-kuuma. Koko ajan. Oon ihan nihkee ja pyörryttää oksettaa jne koko ajan. Paska fiilis. Mun huoneessa on varmaan 35 astetta lämmintä, enkä valehtele. Meinasin eilen tippua kalliolta alas ku pyörrytti niin saatanasti. Ehkä pitäis vähentää vaatteita? Ei enää pillifarkkuja ja t-paitaa, vaan ... no en kyl tiiä, ei mul oo mitään kevyempääkää. Kiitetään luojaa siitä ettei mulla oo villapaitaa päällä!

Siivosin äsken hulluna, kun julia aino tulee meille huomenna! On täällä silti vitun sotkuista. Mulla on niin paljon liikaa tavaraa.. Ehkä joskus pääsen niist eroon :)! ö ö nii, löysin mun vanhoja witch-aikakirjoja! Aattelin lukee niitä, koska oon miettiny niitä tosi paljon viimeaikoina XD Viimeaikoina oon kattonu kans ennätysmäärät Six Feet Underia. Päihitän ehkä Makkiksenkin.. Eilen katoin kokonaisen kauden XD alotin aamulla ja lopetin puol kaheltatoista, illalla.

Mun pitäis käydä kehittämässä kertakäyttökamerasta kuvii Tampereen Pridesta. En yhtään muista mitä ne kuvat on. Tää on filmikuvien etu. Sä ehdit jo unohtaa ne kuvat mitä oot ottanu, ja sit ku kehität ne ja katot läpi, nii tuntuu ku joku toinen kertois sulle jotain tarinaa. Ja oh, tilannekuvat on tosiaan parhaita ikinä. Niitä pitäis ottaa enemmän.

Ja eilen ku olin kaupungil syömäs näin BB-Ekin! XDXD ei vittu. Se istu seuraavassa loossissa kasvot suoraan mun naaman kohdalla, ja sitten se vaan söi ja katto silmiä räpäyttämättä mua silmiin. Helvetin creepy tyyppi. Onneks sai syötyä. Vitun Porvoo. Ja varmaa tääl on H&M?? Just sillo ku muutan. No mikäs siinä.
Joonas tulee viikonlopuks kuulemma kotiin /,,/ yeayea.





2 comments: