Monday, July 23, 2012

Thunder - parasta kyytiä housut jalassa

Mä haluisin esitellä teille kaikille mun rakkaan Thunderin. Thunder on suomennettuna Salama. Thunder on mun polkupyörä. On ollut jo muutaman vuoden. Se on miesten mallia, ja rakastan sitä. Niin kauan ku siinä on renkaissa ilmaa. Nyt ei oikein ole, enkä osaa täyttää niitä. Sampo osais.

Tänä keväänä me otettiin Hauhian kanssa koulussa projektiks hieman tuunata Thunderia. Me maalattiin sen etulokasuoja, tarakka ja vaihdettiin vaihdevaijerit. Oltais maalattu kultaisiakin raitoja, mutta kultaisessa spraymaalissa luki "ASKON" ja Asko on tosiaan koulun vanha perfektionistiopettaja, jonka tavaroihin EI SAA KOSKEA. Edes Askon omalla luvalla. Sen takia Asko ei käytäkkään omia tavaroitaan, vaan hamstraa niitä kaappeihin. Syksyllä se esitteli mulle jonkun silikoonilastan millä on hyvä kuivata autoa. Keväällä kun mä kysyin Sampolta että missä se on, niin Sampo sanoi että se heitti sen roskiin koska se oli ihan paska XD SE OLI ASKON, EI SE VOI??? Poor Old Asko. </3

Takaisin Thunderiin. Otin siitä vähän kuvia äsken ulkona. Voisin esitellä :)

Tältä se näyttää kokonaisuudessaan! ♥

Huomasin tän logon vast tänää.. VITUN HIENO KYL! Pakko myöntää.

Täs tää Hauhian ja mun maalaustaidonnäyte (;;...

Siin on 8 vaihdetta. En tiiä, ehk me vaihdettiin se vaijeri vähä huonosti, koska aina ku laitan yli 6-vaihteen, nii koko pyörä alkaa rämistä siihenmallii et ketjut lähtis irti.. Käytän aina 5. :) Onkin näköjään jäänyt kuvaankin päälle..
Soittokello! Ja toinen vaihteisto.. En tiiä mihin se vaikuttaa. Muistaakseni polkemiskeveyteen...? Voiko tän turhempaa olla.

Tän tarakan maalasin Mattamustalla spraymaalilla! Oli keltasia pisteitä.. En tiiä mistä tullut. Meni vähän tohon takalokasuojaankin maalia :s Siin on myös taiteellinen silaus valkoista raitaa!

Tämmönen lukko siin on! On kätevä ollakseen lukko, vittumainen avata ja laittaa kiinni. + vitun ruma.
Tältä näyttää mun pyöränavain! Teettäkää valoskopio niin saatte ajella Thunderil anytime!

ZOOM! Thunderis on tommoset ällöt kumipidikkeet käsille, ja epäkäytännölliset lisäkkeet. Mäkinousukahvat..?


Täs nää kaks ohuempaa (ja kiiltävämpää) vaijerii, jotka vaihdettiin! Huomaa taustalla etulokasuoja :)

Mun satula. Toi reikä on niin kuvottava XD ja muutenkin tosi huono ja kova ja kiikkerä satula.



Mitä vittua miks mun Thunder on ajettu näitten matojen keskelle... hyi vittu. Vasemmalla näkyy Thunderin takarengas ja pinnoja :)
Ja Thunderil on luvassa muutto toiselle paikkakunnalle ihan pian! Toivottavasti raukka ei pelkää hirveesti. Ainiin, mun piti kertoo siitä mistä Thunder tykkää eniten.

Asfalttiteistä.

Lista olikin lyhyt :DDDDDDDD

Lizzie & Thunder - love 'til the end! ♥♥♥
Ainiin ja, piti laittaa vielä linkki Tekniikan Maailman sivuille, koska INSERA on voittanut jonkun testin! Eli testivoittaja ;);));)...... Tohon on ps kans sit nastarenkaat. Et kyä kelepaa kruisaalla si 50cm lumessaki ku on NASTAT!!!! :):). Täs se linkki: klik! KLIK,,.

2 comments:

  1. Ihanata! Paras postaus mitä on koskaan nähnyt, paduupadaapadappa... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artturi-leipää syödessä nämä lomapäivätkin kuluvat yllättävän nopiaan! :):)

      Delete