Monday, August 27, 2012

Epätoivon esseet

Samuli Putron levy tuli yliaktiivisen opettajan käsissä mun eteen pöydälle perjantaina. Jessica halus sen lainaan eilen. Julia tilas sen tänään. Se on kyl mahtava levy, Jäniksen vuosi, Arktiseen limboon, Olet puolisoni  nyt ja Tavalliset hautajaiset on ehkä parhaat biisit!

Tilasin äsken 5 levyy. 45,45€. Modest Mouselt kolme levyy, Death Cabilta ja AFIlta yks. Tulispa ne pian.

En oo keksiny mitään asiaa, missä oisin hyvä. Siis niin hyvä, että oisin siitä ylpeä. Sellasii asioita on oikeesti niin vähän. Ja se, että ne pystyis tuomaan julki. En mä pysty. Mä olen niin keskiverto kaikessa.

Nivalastakin on tullu niin masentava paikka. Kaikista niistä ihmisistä oikein huokuu suru. Ja kyllästyneisyys, se että ne on jo ikäänku luovuttanu sen suhteen, että elämä vois olla mahtavaa ja samalla hauskaa, ei vaan täydellinen.
Mä en enää jaksa tätä, että joka päivä joudun ajattelemaan iskää. Mä en jaksa. En vieläkään ymmärrä, että mä en enää ikinä nää sitä. Kuule sen ääntä. Eilen illalla en saanut unta ja päässä alkoi soimaan se biisi jota se lauloi. Mä en jaksa enää. Milloin tää menee ohi?

Joskus vaan toivon, että elämä kuluis sormia napsauttamalla.


No comments:

Post a Comment