Saturday, August 4, 2012

Going Away to College

Asunto C2/04, oujee. 8 hengen solukämppä, oon täällä yksin. Hiljaisuus painostaa korvii. Niinku joku naru vetäis mun tärykalvoja yhteen sisältäpäin. Täällä on niin vitun hiljaista. Niin vitun hiljaista. Jokainen mun askel kaikuu. Ja, en voi käyttää sitä kattilaa jonka otin mukaan, kosk siin pohjas oli tarra. Otin tarran pois mut se liima jäi? Miten sen liiman saa pois, anyone?














teki salee itkisitte ton jääkaapin edessä. ja, tääl ei oo pakastinta. eikä siivilää. onneks on vaa nuudeleit eikä spagettii vaik. keitän veden kattilalla, poltin jo sormen kerran. oon juonu neljä kuppii teetä. katoin päivällä jotain typerää ohjelmaa telkkarista, missä joku 41v mies halus naimisiin. se oli ällö ohjelma, vitun sairaat ihmiset. hyi.

ja tosiaa, ulko-oven avaimenreiän vieres oli ampiaispesä. ne pisti mua jo. parasta oli kattoo ku asuntolahoitaja juoksi niit ampparei karkuu raidin kaa. sil on aika iso maha. ja se maha oli se ilon aihe.

HALUUTTEKO MUUTEN TIETÄÄ MIKÄ ON VITUN KARMIVAA. ku olohuonees ei oo kaihtimii, tai on, mut ne ei kuulemma toimi. nii sit ku pidän tuol muual kämpäs valoi pääl, ja ny tosiaa ku kello on 0:08 nii se olohuoneen ikkuna on täynnä yökkösiä ulkopuolelt o_____o vitun friikit, lopettakaa. mun piti käyä suihkus tänää, en varmaa jaksa kyl. meen vaa nukkuu toho sängylle ja näytän maailman yksinäisimmältä ikinä XD

kävin tänää alajärvelläki. vähä shoppaa suihkusaippuaa, ku se jäi. ostin kans sukkakorei ku ei mun vaatteet muuten mahu tonne kaappii. joujou. samal ostin:

ne korit
permanenttitussin
lehtiön
sen saippuan
pulp fiction leffan
day zero leffan
flanellipaidan (joka näkyy tos yhes vessakuvas)
pyörään matkamittarin! oon miettiny sitä jo aika kauan ja nyt sain sen! c: pitäis vaa laittaa se paikoillee
nivea krääämiä!
ja verkkarit

vittu elämä on kallista, oon jo ny broke :( ja ihan tosi, kattokaa tota jääkaappia.


piirsin kuule teille pohjapiirroksen täst asuntolast! täs on siis toi vaalee random väri osottaa yhteiset tilat, ja sit toi vihree on mun hoodit! ;)


No comments:

Post a Comment