Tuesday, August 7, 2012

Lately I'm getting better, wish I could stay sick with you

Täällä sataa enemmän vettä ku oon nähny koko elämäni aikana. Miten voi sataa tauotta, ympäri vuorokauden ja viis päivää putkeen??? jumala auta mua.

Ööööö tosiaan koulu alkoi eilen, mun luokka on mahtavampi ku osasin kuvitella, toivottavasti se on yhtä mahtava jatkossaki ku eilen! Tänään jäin sängynpohjalle nukkumaan, koska tosiaan ehdin jo perjantaina vilustua ja aamulla oli hc-heikotus. Tee ja särkylääkkeet autto kumminki ainaki hetkellisesti! Että huomenna palaan koulun ruokalaan jeees. Se muuten on ihan parasta kun koululta saa 3 säännöllistä ruokaa päivässä! Ja ne oli ainakin eilen ihan hyviä. Aamupalaks oli puuroa ja sit leipää, kinkkua ja kurkkua. Lounaal saatii vitun hyvää salaattia ja spagettii jauhelihakastikkeineen. Päivälliseks oli kinkkukiusaust ja sitä hyvää salaattii!

Aivan mahtavaa. Ei tarvi kokata ite. Tänään oon kyl syöny vaa 2 leipää... Oho :o Ei mul oo kyl nälkäkään, et en varmaa syö hirveesti. Tai no, huomenna mul menee leipäpaketin parasta ennen-päivä umpeen.. Siit on viel yli puolet jälel, oon syöny 6 XD Ei ne kyl varmaa homehdu ku ne on ollu jääkaapis koko ajan? Kyl mä niit syön viel torstainaki. Millonhan se litran maito menee vanhaks... Siitäki oon juonu vaa kerran XD Vois koittaa jossai vaihees sit miettii et kannattaako ees ostaa tommosii vitu isoi pakettei maitoo ku en kuitenkaa ku ehkä kerran juo siitä :----D

Eilen me sitten Jennin kanssa käytiin sen Foordilla vähä Tokmannist ostelee tuulihousui ja topsei ja sensellasta, se haki itelleen K-marketista evästäkin. Hain sit mun uuden puhelimen postista, tykkään kyl tosi paljon! Oli yllättävän halpa ja hinta-laatusuhde +200%! Siis maksoin tosta vaan 109€ mitääääääää... ja aiemmast roshumbast äiti makso jotai 70e ja se kesti sen 3kk eikä siin ollu muistiikaa ja se oli niiiin huono...

Oon kattonu pari leffaa! Ja kuunnellu musiikkii uusil kuulokkeil oujeeoujee! Ja upottanu pääni kylmänroppiin... Seki loppuu pian :D Pitäis käydä keskustassa ettimässä apteekki ja sieltä vähä yskänlääkettä ja nenäsuihketta? MISSÄ TÄÄLLÄ ON APTEEKKI... Auttakaa joku XD




No comments:

Post a Comment