Wednesday, August 15, 2012

Tiny Voices

Käytiin Pyhävuorella eilen. Vai toissapäivänä? Mä en enää muista! Aika lentää täällä ku siivillä. Mun luokka on jees, oon raivannu tieni jokaisen sydämeen! :--) oujee ou jee.
Oon oppinu käyttää viikatetta ja haravoinu käteni rakoille, kumisaapas on haukannu vettä, oon soudellu, poiminu mustikoita, kävelly metsässä, ja maannu auringossa.
Mä tykkään niin paljon olla täällä. Tää on mun paikka. Oon niin tyytyväinen mun elämään nyt.


Huomenna käydään Lapualla luokan kanssa, sadonkorjuumarkkinoilla. Aateltii tälläytyy tytsyjen kaa oikee asiaankuulumattoman paljon! ;) Ja sit huomenna jatkan matkaani joskus illalla Evijärvelle Julian huoneeseen yksin :( voisin siivota sen.. tai jotai. Ja sit mennää Julian jonku tädin häihin vissii! HERRANJUMALA MUA JÄNNITTÄÄ!! mennä näytille sen suvun eteen ;__; ja setä vihaa mua jo nyt XD aaarrrhhhh ja vitun eki! eii. Jännittää. Breath in, breath out.
Ja sit SYDÄN, SYDÄN rapurockissa!! aaaahhh ja teltta! ostin tänää teltan XD taas.. nyt mul on kaks ;) kyä kelepaa köllötellä!

No comments:

Post a Comment