Monday, September 24, 2012

I know these streets and I thought I knew you, but I got lost








another weekend @ evijärvi! ja kerranki siel tapahtu jotain! oli hämärät markkinat ja siel oli eniten ihmisiä mitä oon IKINÄ nähnyt evijärvellä samaan aikaan! siis oikeasti varmaan 200?!?!?

haluisin kattoo niin paljon jaws - jatko-osia! onko kukaan nähnyt niitä? koska oon kuullu että ne on ihan helvetin huonoja:D ja sitä haluanki nähdä! vielä huonompia hairobotteja! hullumpia tarinoita! mielikuvituksen ja rahanahneuden maun elokuvissa!

huomenna mun pitäis päästä äkkiä helsinkiin koulun jälkeen, katsomaan Fun.ia! oumai gaad. juna lähtee seinäjoelta 15:46 eikä mulla oo kyytiä sinne.... eikä mee busseja! et ei toivookaa :D ehkä julian porukat ajaa +100km mun takii :( aika surullista, en kehtaa enää ikinä pyytää niiltä mitään!!
vein niiltä kesällä etonon, eilen bepanthenin ja vessanpönttöki meni tukkoon. plus että aina pyydän niitä kuljettamaan mua kaikkialle....... JOPA MULLA MENEE KOHTA YLI MUN OMA KÄYTÖS! en enää kehtaa........ jukolauta!

billy talentin uus levy on mahtava! ja satellite storiesin levy on myös upee teos! herranjumala mä rakastan musiikkia. NIIN PALJON. on niin hyvä fiilis!

oujees ja tosiaan venyttelen taas lisää näit mun pilukorvia! mietin että miten ois tollane 72mm? niinku tossa vikassa kuvassa havainnollistan kameran linssinsuojuksel! ei näyttäis pahalta? itseasias mun silmää näyttää IHA VITUN HYVÄLTÄ.

tää oli postaus johon haluun mielipiteitä! antaa tulla, kertokaa jotain mitä teille kuuluu!

2 comments: