Sunday, April 7, 2013

Voodoo, sun etuhampaat puutuu





Mä oon hoitamassa lehmiä! Oon laihtunu viikossa kilon. Mulla sattuu jokaseen lihakseen mitä mun yläkropassa on, pahiten ehkä kuusiaidan leikkaamisen jälkeen. En tienny et se on niin rankkaa, ja hikistä hommaa, vaikka kaikki jotka sitä on koskaan tehny on niin sanonu. Huhhuh, onneks ei ollu kesä!

Eilen oli maailman paras päivä! Kiivettiin Artun kanssa Salon kerrostalon katolle ja hengattiin siellä lämpöisellä huopakuorrutteella! Otettiin vähän brunaa. Mahtava päivä, kerrassaan mahtava.




Mun huoneessa on vaan yks ikkuna, ja se on kattoikkuna, josta ei nää ulos. Päivisin siitä tulee kumminkin kivasti valo sisään ja sit tulee kuvia joissa on huikee valo! Tästä huoneesta löytyy myös ainakin 3 täytettyä eläintä, Svinhufvudin taulu (makeet viikset), and a shitload of muuttolaatikoita ja Amwayn pahvilaatikoita ja lihabokseja. Jeesjees, patjakin semmoset 5cm paksu. Vois venytellä.


Oon alkanu vaivoin opettelee vähän venäjääkin. Aakkoset on jo melkein hallussa! Vähän hankalaa opetella pelkkien Neuvostoliitonaikaisten sanakirjojen avulla.. onneks on internet! Jeijjaa.

No comments:

Post a Comment