Tuesday, July 23, 2013

Juttu

Mä ostin laivalta neljä askia tupakkaa. Kävin äsken tupakalla tiellä, oli mahtavaa! Vähänkö mä tykkään olla yksin yöllä tommosessa epämääräsessä hämyssä, kun taivaalle tulee hauskoja värejä millon mistäki suunnasta. Nyt oli täysikuu! Ja jostain Mäntsälästä päin tuli ihan vaaleensinistä väriä taivaalle. Tuuli ja näin tähtiäkin pari. Huippua kun kuulee miten lehdet humisee puissa ja satunnainen auto ajaa jostain ohi. Huippua kun aina on liian vähän vaatetta päällä ja tulee vähän kylmä. Tulee mieleen talvi. Mä tykkäsin talvi-illoista. Kukaan ei ollu missään ja sai syödä lunta pensaitten lehdiltä eikä ketään kiinnostanu. Kukaan ei kysele tai jauha paskaa. Ihan mahtavaa. Mä tykkään ku saa mennä ja tulla miten haluaa. Kunhan ei pidä liikaa meteliä.


Sori kesähifistelijöille, mua ei haittaa vaikka tulee talvi sit ku on talvi. Huomenna tulee kumminkin +28°C. Vittuako nurisette saatana. -28°C.

No comments:

Post a Comment