Thursday, July 4, 2013

Se on rautaa, kun joskus ottaa turpaan

Oon ollu Porvoossa 4 päivää kesästä. Kaikki muut päivät oon ollu Pirkkalassa. Oon silti saanu juttuja aikaan Porvoossa ollessa, oon vieny paskat kirpparille ja sain 60euroo! Jes.

Kuukauden päästä mä lähen Joensuuhun. Mua jännittää helvetin paljon. Mä yritän ettiä töitä sieltä. Mun pitäis mennä autokouluun. Mun pitäis saada rahaa jostain. Tää olikin ehkä huono valinta olla vielä tää kesä ilman töitä. Toisaalta se on ollu ihan huippua! Mä voin nukkua niin paljo ku haluun, mun ei tarvi tehä mitään, mä voin seilata ympäri Suomee just näin. Mä voin tehä mitä haluun niin pitkään ku jaksan. On tää ollu kiva kesä.

Ja kadotin mun kitarankielet (ne oli paketissa).


 

 




Täs vähän kesäkuvii. Työssäoppimisest ja makuupussist ja YO-juhlist ja Kaisast ja sit viel neekerist.

No comments:

Post a Comment