Monday, August 5, 2013

Pirkkala-Seinäjoki-Pirkkala-Helsinki-Porvoo-Joensuu

Mä lähden taas. Huomenna. Yheksältä aamulla. Istun autossa yli viis tuntia. Yli neljäsataa kilometriä. Going away to College, again.

Tänään aamulla kun heräsin, en edes tienny että onko mulla asuntolapaikkaa. Puoliltapäivin alko tapahtua, ensin varmistu asuntolapaikka ja olin ihan vitun innoissani, sitten seuraavaks soittaa opettaja ja sanookin että koulu alkaa torstain sijaan keskiviikkona, pystyisinkö mitenkään olla jo ke aamulla paikalla. Onneks äiti on mahtava ja ihana ja pysty siirtää sen vapaapäivän huomiselle.

Mua jännittää aika paljon mennä Joensuuhun. Ihan yksin, en tiiä edes että miten meen koululta keskustaan. 15km yhteen suuntaan. Aika pitkä matka. En tiiä missä on lähin kauppa. Lähin posti on 6km päässä, toivon että lähempää löytyis ees joku kauppa. Viimevuonna oli noin 3km kauppareissumatkaa yhteen suuntaan, se oli aika sopiva. Tietty kyl kaikkeen tottuis. Mä söin tänään kahesti nachoja.



No comments:

Post a Comment