Friday, August 9, 2013

Rakkausrunoja

Eka kouluviikko takana! Mulla on kiva kämppis. Toinen tulee sunnuntai-iltana. Mun pitää olla täällä avaamassa ovi sille. Kivoja luokkalaisia on myös. On kaikki muutkin tähän mennessä ollu ihan kivoja. Mulla on hillitön ikävä Arttua. :( Keskiviikkona kävin pyörällä Joensuussa, jutskailtiin Kirsin kanssa vähän ja käytiin kattoo sen kämppää. Torstaina olin ihan kuollu tosta reissusta. Tänään satoi aamulla hulluna vettä, iltapäivällä paisto aurinko jo. Heini vei mut kirppareille keskustaan ja tarkotuksena oli tulla bussilla takasin opistolle. No pyörin siellä aivan kaikessa rauhassa ja tietämättömänä bussiaikatauluista. Missasin jonkun bussin tai sitten busseja ei vissiin mennytkään, ja jouduin tulee taksilla takasin. 29,70e maksoi. Ankiaa. Murre on alkanu jo tarttua. Tunneilla saadaan paljon lappusia ja ostinkin niille tänään kansion ja luentolehtiä. Kasvioon oon keränny jo 44 kasvia! Kohta puolivälissä siis jo tavoitteeseen :) hiphei







Vähäsen kuvia soluhuoneesta, keittiöstä ja opistotalosta! Ja sen lisäksi alimmassa kuvassa esittelen 1,99e Lays sipsipussia ja punasta vakosamettipuseroa kirpparilta 1e! Rakastuin siihen. Ja äiti pidens mun iäkkäämpiä sammareita lisäämällä yleisön pyynnöstä niihin n.10cm palan huippumakeeta kangasta (jolla paikkailtiin myös Artun housujen isoja reikiä)!

Niin ja hei, minä alotan maanantaina 12.8. autokoulun!! Huikeeta!!

No comments:

Post a Comment