Wednesday, September 25, 2013

Jäähilesadetta

Tänään mul oli (taas) vapaapäivä. +5,3 zelsiusastetta. Vilpoista oli, mä en löytäny mun kalsareita. Ilmeisesti en kesähelteissä jaksanu kattoa oliko mun "kalsarit" kalsarit vai lämpöpaita! Se oli se paita. Tietysti. Lähdin pyöräilemään, ensimmäisen 3,5km aikana mulla ehti jäätyä pää, korvat, sormet, jalat ja perse. Mä en mennyt sinne kauimpaan kauppaan vaan lähimmäiseen. Ois tehny mieli alkoa tänään. No, huomenna sitten. Huomenna mulla on 3 tuntia iltakoulua ja sit viikonloppua seuraavat parisataa tuntia. Tarvisin mittanauhan, se jäi kotiin kans.



Ulkona satoi tosiaan jotain helvetin kylmää vettä! Jäi nutun pinnalle, semmoisilta pikkurakeilta näytti. Onneks selvisin vähin vammoin reissusta! Tässä seuraavaksi vähän mun ja Jaanan kokoelmasta kuvaa! Meidän huone näyttää kuulemma noitaluolalta. Ai miten niin? Vessassahan on vain poron leukaluu, seinällä 20 eri linnun sulat, kummallisia amuletteja roikkuu monesta paikasta ja lisäksi ovesta sisään astuessa sisällä haisee metsä kaikissa sen eri muodoissa.



Mä ootan viikonloppua pitkästä aikaa! On ollu niin kivat viikot aiemmin, että on oottanu vaan seuraavia tunteja. Tää viikko on tylsä ja surkea, joten viikonloppu korvaa sen! :) Keksin hyvän yritysidean eilen. Taidetta luonnosta luonnolla.

No comments:

Post a Comment